vem är tönten som kommenterar?

Jag vet vem! det finns nåt som kallas IP nummer -.- var det en nyhet för dig eller? båda inläggen kommer från en och samma person. 

Postat av: Anonym
när du börjar skolan när du blir äldre får du se till att lära dig stava.
Jag läste igenom texten och såg inte ett enda stavfel? det enda är att jag kanske skriver mej/dej istället för mig/dig, men palla haka upp sig på det? är du min lärare eller? det här är en blogg, inte en stavningskurs.

Postat av: love anonym
håller med anonym ^^ ingen orkar läsa en blogg som det ser ut som att en 3 åring skrivit. istället för "ja" kan man skriva jag.
3 år? what? ser ut som om någon borde skaffa glasögon.. om jag skriver "ja" istället för "jag", har du något slags problem med det? det går snabbare att skriva ja än jag. läste ju igenom texten och såg att jag skrev jag på alla ställen. skaffa glasögon -.-

vad går snabbast att skriva?
- Jag heter Agnes. Det gör inte du. Idag ska jag vara med Alice. Vi ska vara med min hund och den heter ..
- Ja heter Agnes, de gör inte du. idag ska ja va me alice. vi ska va me min hund som heter ..
vad skulle du valt att skriva?

Postat av:
var det inte du som störde dig på folk som skrev "pengar pengar pengar"? dubbelmoral? rosa läppstift är aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasfuuuuuuuuuuuult!!!!!! wannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessievwannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessiewannabe dessie.
Nej? jag stör mig inte på att man skriver "pengar pengar pengar", ja kmntrade bara att alla gör det. vad är dubbelmoral? jag är ingen ordbok direkt. som om jag bryr mig om du tycker att rosa läppstift är fult? det är jag som ska använda det och inte du? dessie wannabe? hahahahhahahahhahahahhah are you fuckin' kidding me?

Postat av: en som hatar fjortisbebisar
hahahahahaha, du e 12!!!!!! år! en 12åring ska önska sig barbisar i julklapp, inte foundation (som du inte ens kan uttala)
Japp jag är tolv. och hur gammal du är vill jag inte enns veta? men att du är omogen vet jag, eftersom du tar din tid till att skriva patetiska kommentarer på min blogg som ingen tvingat dig läsa? om man är tolv år och önskar sig barbiesar (som det faktiskt stavas?) har man nåt allvarligt fel. foundation, jo det kan jag uttala. men det känns bra att nån bryr sig. tack så mycket, så sött så!

*OBS* DETTA ÄR TILL PERSONEN SOM SKREV ALLA KOMMENTARER, JA DET VAR FAKTISKT EN PERSON SOM SKREV ALLA. PATETISKT, JAG VET *OBS*

Kommentarer
Postat av: heja humorbarnet

du äger, skit i tråkmånsen

2009-12-01 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0