Söndagkväll

hej babes. sitter här i min rosa mjukisdräkt (haha skämta) och kollar på tv. har jag precis duschat och känner mig som en människa igen (skämt igen).idag var jag först hemma sen åkte vi på nån julmarknad och va där ett tag. köpte en knäckklubba och en polkagris klubba, mumms! sen var vi hemma hos mammas kompis som har den söta hunden ludde, ni vet? aa dom har en hamster oxå ;$ visste ni att jag älskar hamstrar? så hiiimla söta ju! aa fråga mamma om vi kunde köpa en och vi kanske ska det. happy :D men där åt vi middag och så iaf.. jaa vad mer ska jag säga? vi börjar tjugo över nio imorn och har tre lektioner. yes. sen efter skolan måste jag göra en jättejobbig matteläxa, ni vet den jag visa. shit.

det var allt för mej, tack och hej.


Kommentarer
Postat av: i-kott

ha en bra nästa vecka, ses - senast - på onsdag

2009-11-29 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0