sitter och tar det lugnt

det är fredag idag, WIHO! efter en lång och jobbig skolvecka måste man få chilla! men veckan har gått skitsnabbt verkligen, ellerhur? men nu efter skolan, vi sluta 14.10, har jag bara vart hemma. ska hämta lillungen på skolan snart, sen måste jag städa för vi ska typ få gäster ikväll. aja ska strax dra då, och det finns inge mer att berätta. eller är det nåt ni vill veta? näe tänkte väl det.. btw ska ja och bästavän tilll stan imorn och jag kmr shoppa galet eftersom jag inte gjort det på åratal känns det som. aya vi hörs imorn eller bara senare ikväll, kanske strax tillomed :o you never know..

jag just nu. outfit på köpet!

Kommentarer
Postat av: **************

har du slingat håret? :O <3

2009-11-27 @ 17:39:34
Postat av: Chinesefood

vad är de för pose du gör när du har två fingrar på ena kinden?? haha bara undrar :$

2009-11-27 @ 17:41:02
Postat av: hiho

haru slinga håret? :O

2009-11-27 @ 17:42:39
Postat av: i-kott

fina bilder

2009-11-28 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0