palla rubriker -.-

man orkar inte sitta och klura på en rubrik i evigheter, right? jaja det var inte det jag tänkte säga. idag började vi halv tio sen åkte vi till eriksdalsbadet och gjorde simtest. man skulle simma 200 m bröstsim och 50 m ryggsim. onödigt, tycker jag, eftersom man gjorde exakt det i tvåan eller nåt? man slutar ju inte bara kunna simma helt plötsligt? aja sen fick vi typ 20 minuter i vattenrutchbane delen också! :D det var jätte kul. men efter det gick vi ut och bytte om och allt. jag och clara var skit sega i omklädningsrummet för vi skulle sminka oss och allt och kom typ ut sist x) haha det var lite pinsamt. men sen gick alla till ett mcdonals som låg bara en bit därifrån, jag åt:
  
cola, naturell cheeseburgare (ost,bröd,kött) och pommes .dock delade jag & clara på en liten pommes haha.. men iaf sen åkte vi och skulle spela fotboll men det regna och då fick man typ gå hem så sluta kvart över ett. nice! men jag, wille, fredrik, hampus, lukas, magnus, theo och kasper typ gick och spelade fotboll ändå. alla andra var tråkiga :d men vi spelade inte så länge men det var ändå jättekul. haha wille är värsta fotbolls nörden han hade tillomed fotbolls skor med sig. haha jag var förvånad att han inte hade benskydd också. men sen gick jag hem och gjorde ingenting. nu har jag precis ätit en pannkaka, mums! :)

dress code and facelook:
 
okej. man såg inte bra! svart tunika m vitt linne under, svarta tights
 
bjuder på dom ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0