måste detta fält verkligen fyllas i?

klockan halv sju kom jag hem från gympan och på vägen hämtade vi mina jultidnings grejer. men sen när jag kom hem såg jag att det var jätte mycket som saknades, suck! aa men tror att pappa kollade upp det, eller det hoppas jag iaf. men slutsnackat om det. när jag kom hem åt jag först middag. kyckling wook med grönsaker och ris. skit gott. sen duscha jag, skönt. nu känner jag mig som en människa igen. men sen kom alice, och då gick vi och delade ut några av jultidningsakerna. skönt att bli av med lite iaf! kom hem för en halvtimme sen ungefär, halv 9 typ. nu ska jag kolla på tv och ordna lite med jultidningsgrejerna. det är mycket jobb! men det är skönt när det är klart. får tvåtusen kronor och massa saker. happy! :) aja det här blir sista inlägget för idag.

fortsätt läs och kommentera mycket! förresten, vill ni att jag ska ha frågestund?

Kommentarer
Postat av: zoe

jaa :) <3

2009-11-16 @ 13:37:54
URL: http://lettlurad.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag :D

2009-11-16 @ 19:21:41
Postat av: marie

jaaaaaa :)

2009-11-18 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0