måndag + tisdag


Skola. efter skolan gick jag och clarisen hem till mig och plugga lite och åt lite gott mellis. rostemacka och oboy, me like. haha tjockisbarn! hnde inge mer den dagen faktist.


Skola. såklart? haha kul liv liksom. nejmen alla är ju tvungna typ? men aa slut på den diskusionen. efter skolan åkte jag till alvik för att gå in i den där hälsoaffären ni vet. eller nej det vet ni inte, men låtsas att ni vet iaf. köpte kamomill spray för håret, det blir såhär blondare och allt. nice! ska testa ikväll så vi får se hur det blir med det. men sen gick jag hem till alice och låna hennes/min på halvtid kära data, haha! ne jag gick inte dit darför, eller jo, kanske lite mohahaha :d men ska snart hem och äta lite middag, sen duscha, sen blir det desperata hemmafruar som gäller, love it.




bild 1 - kamomill spray
2 - jag och alice
3 - söta alice! fast bilden är nt tagen idag
4 - söta ungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0