Hos alice

sitter hos alice. bor halvt här ju (a) men aa bor hos hennes data speciellt! haha. hon ska strax på fbollsträning och då måste jag dra mig hemåt. fast ska förbi pappsen som bor ett hus härifrån och hämta bikini och sånt till imorn. vi ska simma med skolan, tråkigt? ja. dessutom är det såhär simtest också och det gör ju det hela mycket bättre. det är på eriksdalsbadet och vi får inte enns vara i "vattenruchbanedelen" (stav?) fett dåligt men aja.

vi börjar halvt tio vid brommaplans tunnelbana. sen simmar vi till typ senast 12 och sen drar vi och kör fotboll nånstans (Y)det är typ klassens dag eller nåt så vi har inga lektioner. skit skönt! idag var också en skön dag. börja tjugo över nio och har svenska, sen lunch och efter lunchen engelska och SO och så slutade vi tio över 2.

asså alice har sålt jultidningar och nu fick jag mina saker jag köpt därifrån. julklappar till elsa alltihop!

hello kitty spel, typ?

bortspolad och hajar som hajar filmen. haha ser lite död ut.

min mysiga mössa (a)


bjuder verkligen på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0