hej alla lovers !

haha. new moon var skitbra! tänker inte berätta mer om den nu, kolla själva om ni vill veta. men kan inte berätta något mer om igår. idag var jag i skolan och så.. efter skolan åkte jag hem och skulle plugga. men hade inte orken att göra det lixom, bra anledning huh? heheheu :'dd

men det hände iallafall en kul sak när jag var på väg hem. jag tog tbanan för ja orkade inte gå och sen när jag gick av satt det två små fjortisbois på "perrongen?". och sen när gick jag upp för en backe som typ ligger brevid perrongen så såhär busvissla dom. jag visste inte vem dom gjorde till så ja ignorera det men sen gjorde dom igen och då kolla jag dit. dom ba stirra på mej och typ låssades som ingenting aa sen gjorde dom en gång till och jag vände mej inte om utan gav dom fingret haha! så går det, nej men dom va lite störande hehe .. men iaf när jag kom hem drack jag oboy med sprutgrädde, mmmarabou oooboy. haha nej, älskar båda, tjockisbarn you know. men sen pluggade jag lite och kolla på tv och så. nu finns det inge mer att berätta. ska typ börja fixa mej snart för vi börjar åtta imorn. guuuuuud jooooooobbigt, usch. måste upp jätte tidigt och allt :( men aja jag bloggar imorn också, promise! tjing

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

när du börjar skolan när du blir äldre får du se till att lära dig stava.

2009-11-30 @ 16:33:10
Postat av: love anonym

håller med anonym ^^ ingen orkar läsa en blogg som det ser ut som att en 3 åring skrivit. istället för "ja" kan man skriva jag.

2009-11-30 @ 16:35:39
Postat av: storasyster

visste ni att hon dricker sin oboy kall med grääde? den ska va varm med grädde!

2009-11-30 @ 17:06:40
Postat av: Anonym

till anonym: vad har hon stavat fel på då?

till love anonym: jag har skrivit jag varje gång inte "ja" lär dig läsa?

2009-11-30 @ 18:34:14
URL: http://humorbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0