About Me

jaa, tillägnat åt er nya läsare. det är ju bra att veta vem man läser om, right? iaf:

Jag heter Agnes och är tolv år, fast fyller 13 i februari. Bor i sverige, det visste ni inte va? tänkte väl det! skämt åsido.. är varken fjortis eller emo, fast det lutar mer åt fjortis hållet om jag ska erkänna haha. jag går på gympa och fotboll. mina bästavänner heter Alice och Clara. är ingen "kompis-player" som skaffar nya kompisar var och varannan dag, verkligen inte. ehm aa vad finns det mer att berätta? dagligen läser jag paow,dessie och kissies bloggar och dessutom några kompisars bloggar. här på bloggen skriver jag om min vardag, lite skvaller, outfits, vänner, mode, skönhetstips mm. hoppas ni fortsätter läsa! lägg gärna in mig som startsida när du går in på internet. haha stor channs?

Om det är nåt mer du undrar, skriv en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0